ödeme ve tahsilatlara masraf-gider-gelir sütünü eklenebilirmi
eft havale yapdığımızda banka kesintileri oluyor o yüzden tek işlemde gider-gelir komisyon tutarını da gider olarak yada gelir olarak eklemek istiyoruz… daha önce talebizimizi sizlere iletmişdik…bu konuda bir çalışma yaparsanız güzel olur bence
Talebiniz iş geliştirme değerlendirmesine alınmıştır.
Bu konu 41 saat sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.