Merhaba ekrandaki alanı ne silebiliyoruz nede kaldırabiliyoruz eklediğimiz paketleri bunu nasıl kaldırabiliriz yada silebiliriz stok haraketlerini de sildik ama sil dediğimizde de bu şekilde uyarı çıkıyor
Program, hareketi olmayan ve kendisine bağlanan bir birim olmayan alt birimleri silmeye izin vermektedir. 2024 versiyonu ile birlikte hareketi olsa bile alt birimler ve barkodlar pasif hale getirilebilmektedir.
teşekkür ederiz. 2024 olanı yükledik ana bilgisayarda açıyor ama terminalde açmıyor bu hatayı veriyor yükseltme yazıyor zaten 2024 olanı yüklüyoruz başka versiyon yok
Yönetici olarak ta açtık ama hiç bi şekilde silmiyor hareket olmamasına rağmen silmiyor yine eklediğimiz paket yada adetleri bile kaldırdığımızda izin vermiyor proğram haraketide sildiğimizde halde olmuyor - stok olduğu için olabilir mi acaba
Bazen sayım belgelerinde sayım miktarı 0 (sıfır) olarak veya bir belgede iptal olarak kaydediliyor. Bu şekilde kaydedilmiş ise siz onu stok hareketlerinde göremezsiniz. Yetkili bayiniz ile görüşebilirsiniz